Helgen


Blir kanske en resa till helsingör istället
Köpa julklappar på lörda me till mamma å pappa
Ska köpa en förtidig till mig med, en korsett :D:D

Hungern är stor, men jag orkar inte stilla den.
Vill bara att den ska bli starkare och starkare tills den dag rätt byte kommer.
Den ska vara så stark så jag inte vet vad jag själv gör.
Den ska få mig till att slänga mig över dig som ett rovdjur.
Kyssa dig passionerat, utforska din kropp.
Jag ska slänga mig över dig och låta mina lustar få stilla sin hunger efter dig.

Du värmer mig
Du lyser upp min dag
Du får allting att verka enkelt
Kom till mig
Låt oss drunkna i varandra
Jag finns alltid här för dig
Jag vill göra allt för dig
Jag vågar påstå att jag gillar dig

Miss you when I don?t see you,
Miss you when I don?t meet you
And I Miss you when I don?t talk to you.
I miss you so much.
I (L) you

Mitt hjärta slår upp i lågor när jag ser dig
Min kärlek har du tagit
Mitt hjärta har du stulit
Jag älskar dig Men älskar du mig?
Snälla svara mig, för jag ser inte det själv
För jag är blind av kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0