Elda:D:D

Eldining imorgon då, så roligt det ska bli...
Lite nervöst men ändå jättekul...
Är inte lika nervös idag som ja var igår, kommer väl imorgon innan jag ska gå upp på scenen..
Min tatuering blev jättefin å ja blev jättenöjd med den

Ja nu sitter man här i sin ensamhet å dricker cider som är rosa å god

Saknar er två jättemycket just nu, längtar tills ja får era kramar igen imorgon...

image4

Bilden här ovanför är tagen när ja eldade för första gången med mina poi (30/3-07)
Det var jättekul å väldigt nervöst...Gjorde knappt några trick, bara dom jag var säker på...
Nu ska ja fortsätta dricka min cider tills pappa kommer upp å ska laga min dator (sitter på mamma å pappas)

Pusshaaajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0