saknar dig å saknar elden

12.42

så snart nån gång ska ja å min familj iväg å träffa min kusin, hans flickvän å deras lilla son alex
efter en god natts sömn så tycker ja väl just nu att eldningen gick bra, vilket ja inte tyckte igår...
bilder kommer snart upp både på eldsjäl och bilddagboken(NeOz89)

Kram till dig

--------------------------------------------------------------------------------------------
22.34

nästan precis kommit hem från min kusin, hans flickvän å deras lilla Alex... s
å gullig han var å så söt....
vill ju bara kidnappa hem honom så gosig var han å som han skrek i början när han var hos mig men tillslut när ja la han på min mage så lyckades han somna till...
bara sitta där å känna hans andetag mot mina, så rogivande det var, hade nog kunnat sitta där i många timmar

träning imon, kanske man får träffa sin fadder för första gången, skojsigt...
förhoppningsvis få träffa två åxå

kramar till er två

puss å kram

image4
eldningen igår gick bra

image5 min tatuering



saknar dig

puuuussssheeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0