Nu har det ÄNTLIGEN hänt

Jag e helt överlycklig av mig just nu...
Det har hänt nu, han har äntligen blivit min
Roligaste diskutioner just nu är när vi blev ihop, om det va idaa el om det va för två helger sedan :S
Jag skulle nog säga att det va för två helger sedan, eftersom det var då han började visa det mer öppet än innan å börja säga att han tycker om mig å skrev puss å så ♥

Sitter å kommer på mig själv att ja småler hela tiden av lycka å mår bättre än någonsin :)
Tänk att det har äntligen blivit vi två, efter alla turer vi har haft å efter allt som har hänt mellan oss två

Hela min kropp skriker efter honom, den saknar honom så extremt mkt
Jag saknar honom som jävla mkt redan, längtar tills på onsda när han kommer hit...Ska vi iväg å grilla med landskrona eldsjälarna sen...

Åsa blev helt överlycklig för min skull å hon var nästan värre än min mamma
Brossan va bara pinsam å sa typ att nu har mamma fått svärsonen hon önskar (typiskt att han ska hålla på att fjanta sig hela tiden)

Känns som om man e helt borta just nu, i en annan verklighet som inte finns här

Nej va har ja typ gjort, skickade novellen till honom :$
Karaktärerna är ju som inspererade av honom å mig :$

Shit, hoppas han inte tycker att ja e dum el så, el skrattar
Jag ångrar det just nu, iaf tills ja får reda på vad han tycker

image10

Kommentarer
Postat av: vampyra

Lätt jag är glad för er skull vännen:)
ni är så sjukt söta ihop..

Älskar dig vännen

2008-02-19 @ 17:23:44
URL: http://www.rsatankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0