Ännu en dag

Fick knappt umgåtts med Daniel igår, det kändes jättekonstigt....
Hoppas han kan komma hem till mig lördag natt :), saknar honom jättemkt

Världes tråkigaste vecka är på uppgång

Tisdag: Renskriva faktan om homosexuella
Onsdag: Något i skolan, vet ej vad än
Torsdag: Projektarbetstid hemma hela dagen :(...Kan nog sitta och jobba med annat den dagen
Fredag: Plugga lite ifall det behövs och sitta hemma me familjen
Lördag: Passa Alex och Daniel kanske kommer lördag natt
Söndag: Passa Alex å isf umgås med Daniel om han har kommit till mig

Försöka klämma in lite plugg var som helst om det behövs....


Iväg till bibloiteket i Glumslöv idag med å se om där finns ngr roliga böcker som ja inte har läst

Ja saknar min pojke just nu å får va duktig å plugga klart så ja kan bara ängna mig åt honom på msn ikväll :P

Come to me my dreams
I whant to have my dreams again
I whant to have you here by my side
To hold, to hug you, to kiss you


Fan vad tristess i skolan kan göra med en....
Sitter bara å väntar på att jag ska gå till bussen å åka hem, ska gå om 9 minuter
Tänker på helgen, tänker på kärleken, tänker på allt


Tycker om dig jättemkt å saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0