"ledig"

Ja nu e man ledig imon eller egentligen kan man inte kalla det för ledigt, måste plugga då :(
Men det ska bli skoj, ska försöka sammanställa den info jag har redan om homosexuella å se om det är ngt ja inte fattar å vad ja isf kan ställa för frågor till Sophie så hon kan hjälpa mig att fatta.

Ska träffa Sophie den 3 April i Lund å jag är redan nervig som fan♣
Jag vill egentligen inte det, KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖ



Har börjat så smått redigera bilder nu, riktigt kul det lilla jag kan

Börjat packa för helgen, fan det e ju jobbigare att packa rätt än ja trodde att det va :S
  • Sovsäck
  • Liggunderlag
  • Ombyte kläder
  • Sovkläder
  • Ficklampa
  • Sittunderlag
  • Mora kniv :)
  • Saker att äta ur
  • Bestick
  • Diskhandduk
  • Diskborste
  • Min lägerfilt
  • Tandborste/tandkräm/p-piller/tandställning/deodorant
  • Eld grejor
  • Förstaförbandslåda
AAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

NÅN SOM KAN RÄDDA MIG FRÅN MIN ENSAMHET IMON???????

Pussar mkt, saknar dig

Kommentarer
Postat av: vampyra

hade kunnat rädda dig snäckan..om ja vetat att du ville bli de^^

pussa

2008-03-06 @ 17:25:55
URL: http://www.thoughtsofavampyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0