Skolan

Sån jävla ångest över skolan just, vilket e skitkonstigt.
Får en massa bra betyg å ändå tänker ja bara på att ja hade kunnat göra det bättre, kunde fått bättre betyg...
Skolan å min jävla klass gör mig så himla deprimerad, ja vill inte ha något med dom att göra mer.
Får bara en massa gliringar från dom hela tiden.
Nu är det visst inte rätt att ha svart studentmössa el ha en orange studentkläning.

Kan dom inte bara låta mig vara denna sista tiden i skolan, ja vill kunna vara glad den sista tiden i skolan...

Nu är snart ångesten över projektarbetet över, opponering på torsdag e.m. Håll tummarna för mig.

Tycker om dig en himla massa hoppas du vet det, (L) you

Fly, fly away my darling
Fly as far you can,
but come back to me soon
I miss your presence
I miss your warmth
I miss your humour
I miss your eyes on me
I miss gazing upon you
Please let me love you
and please let you love me
Fly away, as far you can
Fly away, all the way to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0